Coaching is een effectieve manier om het gedrag en vaardigheden van uw mensen te ontwikkelen en versterken (human capability development) mits op een goede manier ingezet. Haal coaching uit de 'blackbox' en verbeter de effectiviteit, transparantie en ROI met behulp van de CoachDesk:
Dankzij het internet is het mogelijk om het leerproces ook na een trainings- of coachsessie te ondersteunen. Daarom combineren de coaches van de CoachDesk face-to-face coaching met online begeleiding (blended coaching). Hierbij wordt gebruik gemaakt van het ABC-model en de eCP-methodiek voor een maximale 'transfer of learning'.
Klik links voor een korte uitleg (2½ minuut) over de achtergrond van onze innovatieve aanpak.
De trajecten via de CoachDesk worden standaard gemonitord, geëvalueerd en afgerond met visuele rapportages. Hierbij wordt zowel de voortgang van het coachproces als de kwaliteit van de coach gemonitord. Tevens is het mogelijk om 360-graden feedback en peer-evaluaties uit te voeren. Hierdoor wordt de effectiviteit en het rendement (ROI) van de trajecten in één oogopslag inzichtelijk gemaakt. Voor organisaties die gebruik maken van de CoachDesk is het tevens mogelijk om inzicht te krijgen in de resultaten op afdeling/ BU/ organisatieniveau.
Klik links voor een korte uitleg (1½ minuut) over het online instrument: Coaching Monitor.
Ter ondersteuning van de trajecten kan er gebruik gemaakt worden van uw locatie(s), de landelijke locaties van het CoachHuis en ons eigen online platform. Op ons beveiligde platform wordt standaard alle informatie, oefeningen en andere content centraal bewaard. Tevens ondersteunt dit platform op een eenvoudige manier de coachgesprekken (click & call). Hierdoor kunt u of kunnen uw mensen in hun eigen tempo en binnen de relevante context altijd en overal bezig zijn met het eigen leer- en ontwikkelproces.
Klik links voor een korte uitleg (1½ minuut) over ons online platform: Pluform.com.
Het hoger management (executive en C-level) van de Belgische bank KBC maakt gebruik van coaching via de CoachDesk. Het gaat hier om 'blended executive coaching' waarbij er tevens gebruik wordt gemaakt van het online platform (Pluform). In deze video vertelt Frank Demonie (Chief Technology Officer bij KBC), hoe zijn coachtraject er uit zag en hoe hij de coaching heeft ervaren. Tevens komt een van zijn direct reports aan het woord die beschrijft hoe hij Frank heeft zien groeien in zijn rol.
Klik links voor een korte video (3½ minuut) met Frank Demonie.
Heeft u een eigen mobiliteitscentrum, coachdesk of outplacement portal en wilt u deze outsourcen? Wij nemen deze graag van uw over en integreren deze in onze CoachDesk. U kunt hier vervolgens zorgeloos gebruik van maken.
Wilt u (continue) professionele ontwikkeling van uw medewerkers stimuleren door gebruik te maken van de kennis en ervaring van andere medewerkers? Wij ondersteunen u bij het opzetten van een eigen interne coachpool bemand door uw eigen medewerkers.
Wilt u dat uw HR(D)-experts tijds- en locatie-onafhankelijke ondersteuning kunnen bieden dwars door alle lagen van uw organisatie? Wij trainen uw HR(D) mensen om op afstand (online) op de juiste manier ondersteuning en coaching te kunnen bieden.
Wilt u weten wat de werkelijke effectiviteit is van uw (ingekochte) coachprogramma's? Wij analyseren de kwaliteit van de coaches en de programma's, onderzoeken de effectiviteit en geven advies over de mogelijkheden tot het verhogen van het rendement.
Investeert u veel in leiderschapsprogramma's waarbij u streeft naar een maximaal rendement? Wij ontwerpen samen met u programma's die aantoonbaar effect sorteren (meten = weten) bij uw leidinggevenden en het gewenste gedrag (performance) bevordert op de werkvloer.
Wilt u uw topmanagers individuele ondersteuning bieden op juist die momenten waarop zij dit het meeste nodig hebben? Wij leveren begeleiding die aangepast wordt op de drukke agenda's van uw executives en daarmee perfect aansluit op hun persoonlijke en professionele behoeftes.